Interiér prodejny Exasoft

Elektronika je zbožím, které se velmi rychle vyvíjí a mění. Pro náš denní život představuje naše technické zázemí. Návrh prodejního prostoru představuje v tomto smyslu zvláštní úlohu - skloubit přirozený technicistní fundament, který je přirozený pro tento typ prodeje a vlídnost vzhledu, která je klíčem pro pozitivní masové přijetí daného shoppu. Zároveň by to měl být nadčasový prostor, který bude stačit tempu rychlého vývoje designu jednotlivých výrobků. podstatné je nabídnout něco nového, něco co konkurenční prodejny nemají – to v našem návrhu představují takzvané „magnety“, které v zásadě slouží jako prvek vtahující návštěvníka nákupního centra do nitra prodejny.

Na hlavní vizualizaci je zachycen poslechový box pro výběr HiFi komponent. Na stěny a strop boxu jsou použity akustické panely s maximálním útlumem zvuku (dosahuje se tím pak velice kvalitní poslech reprodukovaného zvuku), které jsou nasvíceny z vnitřku kazet červenými zářivkami.


Akce: Design styl a interier prodejen Exasoft
Klient: ExaSoft Czech a.s.
Autor: Ing. arch. Karel Veselý
Spolupráce: Ing. arch. Zuzana Tlachová, Bc. Stanislav Bažant, Ing. Karol Böhm